Friday, February 3, 2012

Selamat Tinggal Kekasih....




Nokia Xpress Music..lama dah pakai hp ni. mmg sayang sbb gambar cantik, sound best. Hari ni dgn rasminya bertukar tuan dgn officemateku, Fird. dia ni autocad, mmg suka hp.hehe




yang ni pulak 'bekas kekasih' husbandku. miss C3. hubby aku pakai sekejap sgt dlm 3 bulan je sblm dia jatuh cinta pulak dgn miss HTC Desire HD yg lagi 'gagah perkasa'..hehe..mcm la aku ni tak cukup 'gagah perkasa' hahahha..jadi miss C3 ni pon dgn rasminya bertukar kekasih dgn officemate aku jugak, Abdullah. Dia ni site engineer. sebenarnya dia jugaklah punca aku jadi tauke handphone utk sehari..hehe..asalnya dari sembang2 kosong smp la kisah handphone. dia dok komplen hp dia rosak la gambau tak cantik la, nk beli baru mahal tak mampu la mcm2.. aku pon dgn selambanya ckp aku ada 2 ketul hp yg dah lama disentuh..hehehe..sejak masing2 ada 'partner' baru yg lama terus diabaikan. so drpd terabai lebih baik tebus talak. waaaaa!!! statement!! gurau2 je..

Aku tolak murah2 je..ala kawan2..lgpun dua2 ni 'org lama' kan..hehe

Jadi sekian la entry kali ni. saja aku letak dlm blog ni, klau rindu2 kat 'bekas' ni boleh jugak lepas rindu kat sini!!

No comments:

Post a Comment