Thursday, November 1, 2012

Little Wok Kitchen, KL Festival City

Wah...dua entry sekaligus??

Hahhaa...tu la dia kalau tgh ada mood nak update tu....kalau takde mood...yang adooo...hehe..

Mlm tadi adalah misi mencari skirt hitam utk anak dara aku nak buat konsert sabtu ni.  Konsert merangkap majlis konvo dan penyampain hadiah.  Excited lebey aku mencari skirt itu..maklumlah first time anak nak konsert bagai ni.

Sebelum cari skirt, makan la dulu...kang pengsan tgh jalan kang sape nk dokong i???huhuhu....



Braised Chicken Set. Amek ko...nasi tu banyak tau...penuh satu bekas tu. Bekas tu plak bukan kecik...besarrr..set ni ada sup, kacang (aku x suke...hehe), tauhu dgn sos tiram, coleslaw dan jeruk(tak sure jeruk apa...rasa masam2 manis) dan air. Nasi tu ada ayam dan salad. Air bole pilih ice lemon tea, coke atau lagi satu..aku lupa ar..Memang kenyang...berbaloi ngan harga, RM 18.90 per set.

Ni aku yang punyaaa....hehe...set jugak, sama je dgn set laki aku tu yg bezanya ialah nasi tu. Ni Fish Fillet with Thai Chilli Sauce.  Ada fish fillet, ala2 scrambled egg, dan salad udang. Ada la 2-3 ekor udang..ok la tu sebab ikan pon banyak. Aku x abis nasi tu...banyak sgt...yg ni pon RM 18.90. Kalau korang lapar tahap gaban tenuk cipan berbaloi makan set ni.Konpem abis.

Yong Chow Fried Rice.  Ala2 nasi goreng cina. Nampak biasa, tapi rasanya sedap!!  Dalam tu ada sotong udang ,ayam dan kacang panjang yg dihiris nipis. Banyak gak isinya. Ini Aaliyah punya. Dia tak abis pon, yg abiskan adalah Daddy. Hehe...sian..lapar betul. Yg ni RM 8.90

Ice lemon tea. Sekali dgn set.

Air soya, mintak yg xde ais. Sedap!

Daddy ada amek gambar i rupanye..haha..maluu...sebab sehaatt..haha
Budak keteng ni nak momynye suapkan...alooorrrr....

Suasana kat restoran ni. Bole duduk kat dalam atau kat luar. Masa ni hujan, so lepak luar la.

Perut pon dh kenyang...skirt pon dah dapat...balik..tidurr....

Sekian.

No comments:

Post a Comment