Wednesday, November 28, 2012

Ngantuk tapi...

Uishhhh mata ni mcm dh digam2..kalau aku rapatkan mata ni mmg sah konpem aku belayar...

Kalau skrg ni kat umah tak payah pikir2 dah...letak kepala atas bantal, zzzzzzz...abis citor...

Tapi kat opis terchenta kan...takleh le..kalau opis besar takpe gak leh lari2 kat surau jap ke...ni opis pon kecek jek..org batuk kat belakang kat depan leh dgr..hmmmm..

Nak update blog kesayangan aku ni, dah tak boleh upload gambau dah...penuh suda kuota Cik Picasa utk ku..tadi sambil2 blogwalking melayan mata yg meronta2 minta dikatup rapat, ada terjumpa satu tutorial kalau Picasa suda penuh..bila baca cara2nya..oh...aku tak bole buat skrg..sbb tahap ngantuk aku agak kritikal ketika ini. Kang lain yang disuruh lain yg aku buat..so tggu le esok pagi ke ketika aku masih segar bugar (iyo la tu...) aku nak buat cam yang diajar tu.  Nak upgrade storage tu bole, tp berbayar la kan..ok la gak takde mahal sgt..tapi kalau dh ada cara preeeee....pakai je la dak..hehehe...*kedeksss*

Kalau korang ada gak masalah cam aku ni leh klik kat sini

Sambil layan mata, bangun melangkah ke pantry, selongkar dan nampak 3 in 1 white coffee..bedal la..slurrppp..ahhhh segar skit bijik mata..skit je la..huuu

Nak google apa lagi pon dah tak tau...pakcik google pon dah nyampah layan aku...

Huuuuuu....

Takleh jadik ni...esok aku musti ikut tutorial itu...musti!!!

*Blogger dan gambar tak dapat dipisahkan*

No comments:

Post a Comment