Wednesday, November 7, 2012

Tutti Fruiti...nyaman manis sedap

Dua hari lepas adalah dua hari yang paling panjang dlm hidup aku.

Kenapa??

Sebab dua hari lepas aku sorang2!!!

Macam mana bole sorang2??

Sebab Aaliyah ku transitkan ke rumah Opah di Merbau Sempak...huuuuu...sebab Wawa gi buat x-ray kakinya di klinik. Wawa ckp bole je bawak dia skali tp aku kesian plak kan..mana nak jaga Aaliyah lagi, mana nak x-ray lagi.  Lagipon bagi chance la Wawa rehat..hari2 dok jaga budak tu,kan.  Aaliyah tu pon suka je dok Merbau Sempak tu..

Hubby? Ohh...dia adalah orang yang paling sibuk sejak 2 minggu lepas..huuuu..balik pon dah dekat2 subuh...aku siap2 nak gi keje dia plak sambung buat keje sblm nak keluar balik..huuuuu

Sunyi rupanya....kalau dua orang ni xde dengan aku...huuuuuu

Tapi semalam dah normal balik..hahaha..dah tak sunyi...heeeeee...

Opah dan Atuk dgn baik hatinya telah hantar Aaliyah ke rumah Wawa tghari semalam. Sebab, sekarang ni hujan waktu petang. Jadi eloklah hantar awal. Maceh ye Mak dan Abah...luv u

So petang semalam dengan rela hati dan suka hatinya aku bawak Aaliyah lepak kat Tutti Frutti sekejap.

Aaliyah dan aiskrim tak dapat dipisahkan

Chocolate flavour

Red velvet and vanilla flavour pilihanku. Sedap tau combination ni

Memang aku suka makan Tutti Frutti without any aksesori tambahan..hehe..menikmati rasa sebenar yogurt ice cream gitu...katanyaa...

Nikmat menikmati kedinginan kemanisan dan kesedapan Tutti Frutti bersama buah hati pengarang jantung berjaya mengubati rindu dan kesepianku selama dua hari itu....

2 comments: