Thursday, March 15, 2012

Baik gi kejeeee!!!!

Tak boleh tidur, asyik terjaga malam tadi.  Anak tidur lasak sgt sejak 2-3 hari ni, x tau pesal. Aku la kena mengalah, tidur bawah...kalau boleh ku panggil itu 'TIDUR'.

Bangun pagi, kepala pening, badan sakit2, mood terus jadi tsunami kat Jepun tu. Adehhhh....malassss nyeeee nak pegi kejeeee!!!! dgn keadaan mcm ni..alahaaiiiii....

Cerita kat suami, mengadu tak boleh tidur. Senang je jawabnye....' cuti la ari ni...gi tido..' adehhhhh...

Aku ni keje ngan org..pastu company aku ni gila. Revised salary @ quaterly. So setiap 4 bulan kalau cuti lebih, potong gaji. Sakit beb..Last year, baper banyak gaji aku kena pancung baeekkk punya. Puhhh....jadi kalau boleh tahun ni aku taknak la kena pancung kaw2 lagi kan.

Aku pon cuba la mengadu lagi, menyampaikan hasrat di hati yg sebenarnya...' kena beli tilam lain la...takmau tilam yg mcm ni lagi...nak tilam kekabu..x pon tilam cam dreamland tu..spring..'

' mana nak dpt tilam tu..brape harga..nk dpt kat mana...' wahh..bertubi-tubi soalannya.

' ada..kat sg buloh..single yg tebal RM 300..'

' ...mahalnya!!..pastu berat la..susah nak alih2..'

' yg tu boleh gulong..mmg tebal skit tp boleh gulong..' jawabku dgn penuh harapan

' .......................................'

Aku pon dari rasa malas nk gi keje, terus bangun capai tuala gi bilik air. Siap2, terus gi keje.......

Dari aku melayan emo pepagi mcm ni, mood yg tak menentu baik aku gi opis. Kalau aku dok umah dgn mood yg mcm ni, en suami ada kat umah, silap2 boleh gaduh. Rela ku pegi opis...asal tak gaduh ngan laki. Lagi stress!!!!

Selamat bekerja!!!

No comments:

Post a Comment