Wednesday, January 2, 2013

Lunch @ SR

Tekak mengada2 nak makan mee kari yang lazatttt kat Secret Recipe.

Office sunyi, ramai yang cuti lagi. Yang E/L pon ramai juga.

Sorang pon sorang lah. Capai handbag, start keta terus gi Giant Batu Caves.

Sampai Secret Recipe, tgk menu untuk lunch set.  Ada...tapi mee kari yilekk..dah menu lain rupanya sekarang.Oh...hampa. Tapi takpe la, cuba la menu lain plak kan.  Sekarang menu lunch tu ada nasi goreng vege, laksa singapore dan chicken chop (kot..?). Aku oder nasi goreng vege.  Aku mana bole tak makan nasi beb..tekak melayu..hehehe

Hmm price pon dah naik, bukan Rm13++ ye...RM17++...aku kena tadi RM19.70. Makan sorang tu.  Ishhh..tu la..ikut sgt tekak tu..

Ada vege satay.  salad pon banyak. seswai la dgn namanya.

Ok gak la rasanya.  Satay tu pon sedap gak rasanya.  Nasi tu agak pedas. Tapi, aku tak abis pon makan.  Yang aku abiskan salad tu ngan satay.  Lawa bebeno teman nengok salad tu, geram teman. Nasi tak abis. Rasa kenyang bebeno. Tak larat teman nak ngabiskan.  Nape ye?

Hmm...tapi yang pasti sekarang ni nafsu makan agak kurang.  Kdg2 rasa nk makan sgt, tapi bila makan sikit, dah kenyang. Mcm hari ni la, even aku cuma minum collagen and a glass of fresh milk sahaja, aku bole tahan sampai waktu lunch.  Perut pon xde la buat konsert metallica, ala2 jazz je..hehe. Bukan la takde rasa lapar langsung, very mild je rasa lapar tu. Kalau without collagen, nasi kat atas tu konpem aku telan sekelip mata! Jadi, aku buat kesimpulan ini adalah antara kebaikan minum collagen itu. Wah bole kurus ke i nanti?? wah!!

Collagen itu??? Apakah???

Haaa....tunggu entry nya ya kawan kawan..choww! *wink wink*

No comments:

Post a Comment