Wednesday, January 9, 2013

Transport

Tiga hari ni bermula hari ni until Friday aku kena amek dan hantar Aaliyah. Sebab mini bus tu start minggu depan.

Hmmm...nasib baik bos aku kat bole aku keluar sekejap utk uruskan Aaliyah.

En Rizal kata, bulan ni dia akan ikut deal asal, iaitu aku hantar Aaliyah every morning and he will send her home.  And starting from next month dia kata lagi senang kalau semua parents ambil 2 trips sebab mini bus tu dia kena chartered lain untuk cover area Greenwood and Taman Koperasi Polis 1. And budak tak ramai dlm 6 orang je utk area ni.  Jadi kalau ada parents yg amek 1 trip je, rugi la bg pihak dia sebab bas kira sama, penuh tak penuh tetap sama.

Hmm...camno eh. Kalau 2 trips tu means RM100 la monthly..takpe nnti aku tanya mr husband. Kalau tak ok, aku amek hantar, tapi u have to pay me also!! hehehe...

Ok la nak kuar amek anak dara tu.

Chowww

1 comment: